Wat ik voor bedrijven kan doen

 

 

- Coachen van individuele werknemers

- Coachen van groep naar team

- Communicatietraining

- Burn-out preventie en /of begeleiding bij  burn-out

- Intervisie

 

Steeds meer bedrijven investeren in hun medewerkers. Allerlei online trainingen en cursussen om nog beter te begrijpen wat klanten verwachten en hoe we daar op in kunnen spelen. Training in concept-verkoop, consultatieve verkoop, telefonische verkoop, deur aan deur verkoop, enz..  Maar hoe zit het met de mens achter de verkoper? Is hij of zij wel op haar plaats en hoe is het met zijn of haar positie in het team?  Hoe is het überhaupt gesteld met het team?  Of is er meer sprake van een groep met medewerkers? Doet iedereen evenredig mee en voelt iedereen zich geaccepteerd? Staat iedereen in zijn of haar kracht, en hoe zorgt de leider dat iedereen tot bloei kan komen? Hoe is de groepsdynamiek en wat leert men van elkaar?

En net zo belangrijk, hoe is het gesteld met de communicatie? Hoe goed zijn de medewerkers in hun communicatie naar elkaar, het management en de klant?

Oprecht geïnteresseerd zijn, leren luisteren (ook naar wat er niet gezegd wordt), open vragen stellen en observeren van lichaamstaal. Communicatie is meer dan alleen woorden uitwisselen.

 

Interesse? Neem dan contact op via de contactpagina. Ik kom graag voor een kosteloos oriënterend gesprek.